3 Ağustos 2015 Pazartesi

arşivde kalanlar

merhabalar 
tatili bitenlere hayırlı mesailer yeni tatile çıkacaklara iyi tatiller 
biz tatili bitirdik 
gezmek iyide tatil dönüşü valiz boşaltmayı kimsenin sevmediğinden eminim (çamaşır yıka yerleştir)
ama çok şükür uzun yolculuklardan sonra sağ salim evimize döndük 
Yeni dikişlerden yayın yapacaktım ama arşivde bunları bulunca kıyamaadım ilk yayınımız bu olsun diye düşündüm.bakalım neler varmış



tütü etek ,papyon ve kuşak






arkadaşımın kızının yıl sonu gösterileri için bütün sınıfa annemle beraber hazırladık bunları.
Canım annem olmasaydı bir ayda zor bitirirdim.Yaklaşık bir haftada bitirdik.kumaşları kütahya da bulunca makineyi de oraya taşıdık 
Kızıma tütü dikmiştim ama papyon ve kuşak ilk defa diktim çok şükür Rabbim utandırmadı



puanlı şifon etek
Arkadaşın hamilelik elbisesini eteğe dönüştürdük çokda güzel oldu tabii siz resmin bulanıklığına bakmayın mecburen benim telden çekmiştim





buda beni bunaltan erkek yaka ceket
astarladıktan sonra çekmişim ama neden boydan çekmedim bilmem 
Bazen dikdiklerimi bitirdikten sonra hemen teslim etmek istediğimden fotosunu unutuyorum




yeni yayınlarda görüşmek üzere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)