1 Nisan 2014 Salı

pantolon diktim

Likrali kota benzer bir kumasdi klos etek dikecektim canim annemin fikriyle hem ona hemde kendime pantolon diktim aslinda ilk defa kendime pantolon diktim sadece yazlik genis pantolon etekler dikmistim geneldede etek tercihim oldugu icin pek pantolon giymiyorum yolculuklarda iyi oluyor aslinda oglusumun pantolonlarini  dadahs bitirmedim onlarida bitirdikten sonra ysyinlarim 
bu aralar bayagi yogunum siparislerim var 
Allah kolaylik versin 
Seviyorum dikisi kumaslari ve uretmeyi


2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Allah sizede kolaylık versin bol kazançlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler hepimize kolaylik versin Rabbim

      Sil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)