18 Nisan 2014 Cuma

çok şükür dönebildim

Nerdeyse on gundur yayin yapamadim internetimizde problem vardi tabii problemide bir turlu cozemediler biraz anlatayim
Biz sekiz yildir ttnet abonesiydik esim bir gaflete dusup super online i aradi kampanyalarini sormak icin ve ogle guzel kandirmislar ki tabii biz bunu basamak basamak daha sonrasinda ogrendik musteri hizmetlerini inanin esim ve ben olmak uzere elliye yakin kisiyle gorusup problemi her defasinda anlattik ama her biri farkli seyler soyledi farkli yonlendirdiler  calisanlarin bilgi eksiklikleri var  ve teknik servisleri de yok turktelekomun servisi gelip bakti da ogle baglsnti saglsnsbildi cozum noktasinda cok ysvaslar kisacasi cok pismaniz bosu bosuna agrimayan basimizi agrittik cunku ttnetten memnuniyetsizligimiz yoktu
Boyle bir tecrubede yasadik iste
Neymis yillardir bulundugun kurumu birakma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)