20 Mart 2014 Perşembe

KİZİMİN DESTEK YASTİGİ

Cok fonksiyonlu bir yastik bu normalde satiliyor ama biz dikis severler satin alirmiyiz hemen dikeriz :)
Kumasi u seklinde kesip dikiyorsunuz icinede elyaf doldurup kspatiyorsunuz
Ne zamandir aklimda bunu yapmak e prensesde oturup birseylerle oynamak istiyor arkaya yastik yanlara yastik aman ugrastirici okadar iyinolduki ister bebegi yatirabiliyorsunuz ister oturtabiliyorsunuz
Satin alinanlar biraz kucuk gsliba benimki dev gibi oldu (ama boyle daha kullanisli) hamileyken bacak arasi ve emzirme yastigi olarakda kullanabilirsiniz

1 yorum:

  1. aa buna benzer bişi bende diktim 2 gün önce bloğumda da paylaştım,dikerken dedim var mı ki böyle bi icat=) Varmış çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)