8 Mart 2014 Cumartesi

bir dantel daha

Eski dikdiklerime devam
Yeni dikdigim parcalarida anlatarak yayinlamak istiyorum ( bildigimden degilde paylasim olsun brnim gibi acemilere iyi gelir) oda uzun sürüyor
Bu sırf dantel bir elbise yakasinda firfirlari var kola da hafif volan koydum arkada biraz toparlasin diye büzgü kullanip fiyonk yaptim
İcine seyyar astar elbise giyyorum dantele dikmedim astari cunku şifon bir elbisemde var bu astari onada kullaniyorum astari resimlememisim uzun kolsuz bir elbise gibi

Umarim anlstimlarim sıkıcı degildir kendi capimda anlatiyorum iste bugünluk bu kadar kizim durmuyor artik ALLAHA EMANET OLUN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğendi iseniz yorumunuzu bekliyorum :-)
Blog yorumcusu değilseniz yorum bırakabilmek için"yorumlama bicimi"bölümündeki adi seçip url yi boş bırakip yorum yapabilirsiniz.şimdiden teşekkür ediyorum. :-)